wtorek, 17 czerwca 2008

mleko to trueschool człowieniu



"Jak masz to pij mleko
Będziesz wielki jak ciągnik IVECO z naczepą
Może nie zagrasz z Nalepą dla ekipy od Grammy
ale lepiej pić mleko niż te siki z reklamy

Pij mleko, pij mleko, pij mleko, pij mleko

Choć jestem raperem baby nie dam ci klapsa
to nie ja w ciebie wejdę, a mleka szklanka
Chcesz trochę wapna, weź żółte Łaciate
Patent tu wlej do garnka i połącz z tematem
Bracie przypilnuj wrzenia, co stanie się za chwilę
Zachowasz we wspomnieniach, czysta odnowa lenia
Zmienia bez zmrużenia powiek świat przed oczami
i nie pierdol mi stary, że znasz tą prawdę z reklamy"

Weź kompot, wlej go do kubka. Ja uzywam wisniowego, bo akurat taki mam.
Dopełnij mlekiem, wlewajac niech miesza sie z sokiem - i niech tak zostanie.
Zadnego dodatkowego napierdalania łyżeczką, czy czegokolwiek innego co spowodowało by dokladne wymieszanie. Na dole zostanie slodki 'ostatni lyk' z soku który nie rozmieszal sie z mlekiem. Pykły dziś prawie dwa litry.
Wiśniowe mleko homemade człowieku.

Mam z siedem metrów ściąg na jutro. Epa epa.

1 komentarz:

MJ pisze...

7 metrow. autentyczne ręcznie pisane na komputerze. oł jea. jedyne 7.99 w telezakupach mango versja potfora